Otel Yönetimi Genel özellikler
Dia Otel yönetimiyle, rezervasyon, check-in ve check-out gibi bütün ön büro işlemlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde yönetebilirsiniz.
Müşteri ödemelerini, rezervasyon ve giriş-çıkış durumlarını anlık olarak raporlayıp kontrol edebilirsiniz.
Acenta yönetimi ve tahminleme ile acenta performanslarını ölçümleyebilirsiniz.
Kontenjan ve doluluk takibi, satış analizleri ve gelir-gider raporlarını otel yönetimi ile sorunsuz ve hızlıca yapabilirsiniz.
Maliye ve emniyete gönderilmesi gereken listeleri sistem üzerinden gönderebilirsiniz.
Odaların durumuna göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.
Restoran, santral entegrasyonu, genel muhasebe ve personel modülleriyle entegre bir şekilde tüm departmanları tek noktadan eşgüdüm ile yönetebilirsiniz.
Müşteri memnuniyeti veya görüşlerini almak amacıyla anketler hazırlayabilirsiniz.
Günlük, aylık veya yıllık resmi raporlarınızı genel muhasebe entegrasyonuyla alabilir; personel işe alım, çıkarma, puantaj işlemlerini de personel modülü entegrasyonuyla yapabilirsiniz.
DİA Otel Yönetimi, rezervasyon, check-in ve check-out işlemlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşteri ödemelerini, rezervasyon durumlarını ve giriş-çıkış bilgilerini anlık olarak raporlayarak kontrol edebilirsiniz.
Sistem üzerinden kontenjan ve doluluk takibi yapabilir, satış analizleri ve gelir-gider raporlarını kolayca oluşturabilirsiniz. Böylece otelinizin finansal performansını anlık olarak izleyebilir ve işletmenizin kârlılığını artırmaya yönelik stratejiler geliştirebilirsiniz.
DİA Otel Yönetimi, odaların durumuna göre housekeeping işlemlerini planlamanızı sağlar. Ayrıca restoran, santral, muhasebe ve personel yönetimi gibi departmanlarla entegre çalışarak otel operasyonlarınızı tek noktadan yönetebilirsiniz.
Demo talebi oluşturmak için aşağıdaki formu doldurun.