Proje Yönetimi

Üretim, taahhüt veya hizmet sektöründe faaliyet gösteren küçük ve orta büyüklükteki işletmeler (KOBİ'ler) için projelerini etkin bir şekilde yönetmek, kârlılıklarını ve verimliliklerini doğrudan etkileyen kritik bir unsurdur. Bu tür işletmeler, bir ERP sisteminin proje yönetimi modülünden, işlerini kolaylaştıracak, maliyetlerini kontrol altında tutacak ve projelerini zamanında teslim etmelerine yardımcı olacak spesifik yetenekler bekler.

Üretim, Taahhüt veya Hizmet İşi Yapan KOBİ'lerin ERP Proje Yönetimi Modülüyle İlgili Temel Beklentileri ve Dia’nın sunduğu avantajlar :

 

Proje Bazlı Maliyet ve Kârlılık Takibi

  • "Her bir projenin gelirlerini, giderlerini, tahsilatlarını ve ödemelerini ayrı ayrı takip edip, projenin kârlılığını anlık olarak görebilir miyiz?"  
  • "Proje maliyetlerimizi (malzeme, işçilik, genel giderler vb.) doğru bir şekilde hesaplayıp bütçeyle karşılaştırabilir miyiz?"  

Proje Bazlı Dağıtım ve Kârlılık Analizi: Satış faturalarını proje gelirleriyle, mal veya hizmet alım faturalarını proje giderleriyle ilişkilendirme imkanı sunar. Ayrıca, gelen banka havaleleri veya alınan çekleri proje tahsilatlarıyla, giden havaleler veya kesilen çekleri ise proje ödemeleriyle eşleştirerek borç-alacak takibinden ziyade gelir, gider, tahsilat ve ödeme bazlı detaylı bir proje kârlılığı yönetimi sağlar.  

Kullanıcılar, proje analizlerini tek bir ekrandan anlık olarak izleyebilirler. Sistem ayrıca, proje bağlantısı önceden yapılmamış olsa da herhangi bir fişin, personel ve demirbaş maliyetinin belirli projelere otomatik ve oransal olarak dağıtılmasına olanak tanır.  

 

Entegrasyon Yetenekleri

  • "Proje yönetimi modülü; finans, muhasebe, satın alma, stok yönetimi ve satış gibi diğer ERP modülleriyle ne kadar entegre çalışıyor?"  
  • "Proje verileri, faturalama ve muhasebe kayıtlarına otomatik olarak yansıyor mu?"  

Diğer Süreçlerle Entegrasyon: Proje süreçleri; muhasebe, üretim, finans, CRM, satış ve satın alma gibi diğer iş fonksiyonlarıyla entegre bir şekilde çalışır. Bu, projeyle ilgili tüm iş süreçlerinin tek bir ekrandan yönetilmesine olanak tanır, iş akışlarını dijitalleştirerek proje verimliliğini artırır.  

 

Raporlama ve Analiz

  • "Projelerin genel durumu, bütçe sapmaları, kaynak kullanımı ve kârlılık gibi konularda detaylı ve özelleştirilebilir raporlar alabilir miyiz?"  
  • "Karar verme süreçlerimizi destekleyecek analiz araçları sunuyor mu?"  

Detaylı Raporlama: Proje ekstresi ve proje yönetimi ile ilgili alınabilecek standart ve özel raporlar ihtiyaca göre özelleştirilebilir ve basit bir borç-alacak görünümünün ötesine geçerek kapsamlı bir gelir, gider, tahsilat ve ödeme bazlı yönetim yaklaşımı sunar.  

 

Kullanım Kolaylığı, Ölçeklenebilirlik ve Mobil Erişim

  • "Modül kullanıcı dostu mu? Proje yöneticilerimiz ve ekiplerimiz sistemi kolayca kullanabilir mi?"  
  • "Saha ekiplerimiz veya ofis dışındaki yöneticilerimiz proje bilgilerine mobil cihazlardan erişebilir mi?"  
  • "Farklı tür ve büyüklükteki projelerimizi (üretim, inşaat taahhüt, hizmet projeleri vb.) yönetebilecek esnekliğe sahip mi?"  
  • "İşletmemiz büyüdükçe ve proje sayımız arttıkça sistem ihtiyaçlarımıza cevap verebilecek mi?"  

Esnek ve Erişilebilir Proje Yönetimi: Dia ERP'nin proje yönetimi modülü, internet bağlantısı olan her yerden tüm proje verilerine erişim imkanı sunar. Bu, ofis dışındayken bile projelerin kolayca takip edilmesini sağlar ve belirli bir bilgisayara bağımlılığı ortadan kaldırır.  

Bulut Teknolojisinin Avantajları: Dia'nın çeyrek aşıra yaklaşan bulut teknolojisi deneyimi sayesinde proje verileri güvenli bir şekilde saklanır. Donanım, güncelleme ve yedekleme gibi maliyetleri ortadan kaldırır ve kullanıcıların her zaman en güncel Dia versiyonuna erişimini garanti eder.  

Demo Talebi

Demo talebi oluşturmak için aşağıdaki formu doldurun.

Yukarı Kaydır